2 Mart 2014 Pazar

Mahsun Kırmızıgül Mucize filmi için saçlarını kazıttı



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mahsun Kırmızıgül Mucize filmi için saçlarını kazıttı


Başarılı yönetmen Mahsun Kırmızıgül  bir vaatte iddialı filmle başarmış adlandırılacak . Film serisinin yönelik ilave bir büyük bir iş vardır ve gündemde. Mahsun Kırmızıgül yeni film mucize römorkadı hakkında sık sık konuştu sinemada başarı yayımlanmıştır .

İbrahim Belçim Bilgin Mucize Çelikol vefilminilk görüntüleri ile gösterilmiştir . Bu Mucize yayınlananyeni filmen çok izlenen film yönetmeni Mahsun Kırmızıgül resimlerden biridir .

Mahsun Kırmızıgül Mucize bilefilmde oynayacak . Belçim Akademik zaten filmin dişi öne soracaktır oynanır. Film çıkış tarihi Harikası henüz belli değil . Film için mucize fragman henüz yayınlanmamıştır .

Sitemizde Eğerfilm izlerken Mucize yayınladı üzerinde. Üç yıl sonra yenidenkamera arkasındaen çok izlenen filmler Kırmızıgül yönetmen hüzünlü . Düzeltilmiş gerçek bir hikayeFilmdreharbeitenim Eylül başlayacaktır . Film ve İbrahim Çelikkol fonksiyonu Belçim Bilgin .


Mucize film tema : Film bir adamınhikayesi hakkında , ama zihinsel olarak . " Mucizelerbaşrol kimdir ? " Sen Mahsun " sosyalist " uslu , Talat Bulut , Büşra Pekin, eşit rolleri ve Mert Turak kullanın derken . Eğer Özcan Deniz'i zilkulaklarında Ne diyorsun ...

Beni yazma , benfilm hakkında ne duydum yazmak istiyorum , bana gidiyor denilen diyelim . Ben kısa bir sessizlik oldu şaşırdı . Ne doğruladı , sadece , dedi , benim sorularını yanıtladı " doğru , kardeşim , ne istediğinizi yazabilirsiniz duydum " diye konuştu. Üzerinde ' oluyor bu nedenle size gerçekten" masum " Ben sadece bir elçiyim ,hattı kontrol etmek için şimdi sorumlu göreceksiniz ... bizim ilk bomba dönelim ...

Film bir psikotik Kırmızıgül sıfırarolü için saçlarını döndü canlandırıyor . O sanatçı kel olarak bile yakın arkadaşÇekimden sonra Amerika'ya uçtu , görünmesini istemiyoruz . Saçkucağındaarkasından yetişir ...


Mahsun Kırmızıgül kimdir ?


Mahsun Kırmızıgül Bazencir gerçek adı Abdullah'tır . Zaza kökenli Mahsun Kırmızıgül Diyarbakır'da 22 çocuklu bir ailenin üyesi olarak 26 Mart 1969 Vezir Han ilçesininköyünde doğdu . Annesi Hanım Onur , babası Mahmut Bazencir olduğunu. Mahsun Kırmızıgül dini tören babasınındoğum annesi ve kardeşleri gittikten sonra Bingöl'e gitti . Ilkokul çağına geldiğinde Mahsun ,aile Diyarbakır'a göç etti.

Diyarbakır Koreatown çocukluk ayarlanır . O, Diyarbakır'da ilköğretim ve ortaöğretim okullarında okudu . Babası bir sobaMahsun Kırmızıgül üzerinde çalışma , temiz sahte sigaralar yapılançiğ köfte , yapılan çaycılık çalıştı geçinmek içinevini sattı başladı annesininölümünden sonrakardeşi endüstriyel kaza bakan eve gitmek . Diyarbakır Karpuz Festivali ilk adını duyurdu , ve düğünlerde sonra , türküler söylemeye başlar .

Hacı Tahir dolgu adında bir şoför tarafından İstanbul'da bile Diyarbakır seyahat şirketi bir grup gönderir . Plakaların etrafında 1984 yılında İstanbul ' Güneş paneli , doldurmak denir .

Bu arada,İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Müziği KonservatuarıMüzik Bölümü'nde eğitim başlar . Ve 1989 yılındaFatih , gölgem Hanım , bir kaç yıl sonra ayrılmış evlenirdansöz oturur . Bu evlilikten bir oğlu vardı . Mahmoud : kendisine kayıpkardeşininadını belirtir .

Ama babası ona yapmıştı , oğlu ve annesi özellikle tatillerde , ona onun kalıntılarını pes etmedi .

Mahsun Kırmızıgül bir bomba gibi s müzik dünyasının 1993 yılında düştü velistelerin oturdu " SenKralsın Buyse Worlds " müzik albümü amatörce 8 Profesyonel anlamda ilk albümü olan çalışma 1980 yılında başladı . Şirketler veüçüncü ortağı sonra Prestij Müzik Burhan Aydemir, Hilmi Topaloğlu, ' girişikinci yarısında 1994 . Ve yerinemüzik sektöründe yapımcı olarak bir . 1998 yılında Kral Tv Video Müzik Ödüllerikamuoyunda, üç kategoride oylarındaalınan ödül vermek . Mahsun Kırmızıgül :dram diğer ülkelere sığınmacıları söyler çünkü film ,sosyal ve ekonomik sorunları "Güneşi Gördüm " 



Albümleri :
1984 - Yürek Yarası 
1985 - Buda Yeter 
1986 - Terkedildim 
1987 - Sarışınım 
1988 - Paylaşamam 
1989 - İstanbul Geceleri 
1990 - Şimdiki Zaman 
1991 - Nilüfer 
1993 - Alem Buysa Kral Sensin 
1994 - 12'den Vuracağım 
1995 - Dünden Bugüne 
1995 - Mutlu Ol 
1995 - İnsan Hakları 
1996 - Sevdalıyım - Hemşerim 
1997 - Nostalji 1 
1998 - Yıkılmadım 
2000 - Yoruldum 
2001 - Ülkem Ağlar & Yoruldum 
2002 - Yüzyılın Türküleri 
2003 - Bir Demet Kırmızıgül 
2004 - Sarı Sarı - Başroldeyim 
2006 - Dinle 
2011 - Küçük Gelin 

Dizi Filmleri :

1994 - Alem Buysa 
1996 - Bu Sevda Bitmez 
1997 - Hemşerim 
2003 - Zalim 
2005 - Aşka Sürgün 
2011 - Hayat Devam Ediyor (Genel Yönetmen – Hikaye) 
2012 - Benim İçin Üzülme (Genel Yönetmen – Hikaye) 
2012 - Babalar ve Evlatlar (Genel Yönetmen – Hikaye) 


Sinema Filmleri : 

1987 - Yaşamak Haram Oldu 
2007 - Beyaz Melek 
2009 - Güneşi Gördüm 
2009 - Gecenin Kanatları 
2010 - New York'ta Beş Minare

Mahsun Kırmızıgül kimdir, mucize filmi fragmanı izle, kel kalmak saçları sıfıra vurdurmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder