12 Nisan 2014 Cumartesi

Mahsun'dan bir müjde daha..!

Mahsun'dan bir müjde daha..!


Aşk masalında geri sayım

Benim İçin Üzülme dizisi yeni bölümüyle 15 Nisan Salı günü Show Tv'de.

Salı akşamlarının fenomen haline gelmiş dizisi, aşk adına söylenen sözlerin en güzeli “Benim İçin Üzülme” dizisinde final için geri sayıma başladı. Malesef son dört haftasına giren dizinin bu bölümünde Niyazi tarafında can sıkıcı gelişmeler yaşanacak. En azından 4 hafta daha "benim için üzülme" dizisini seyretme fırsatı bulmuş olacağız.

Mahsun Kırmızıgül'ün hem senaryosunu yazdığı hem de genel yönetmenliğini üstlendiği, salı akşamlarının fenomen haline gelen"Benim için üzülme" dizisi, kısa bir aranın ardından tekrar yeni bölümüyle ekranda olacak.

Final için geri sayıma başladı ve finale son 4 hafta kalan dizide olaylar şöyle gelişecek: Niyazi,Harun ve Buke, Filiz'i bulurlar. Fakat Filiz yalnızdır ve Zühre'nin yerini kesinlikle hatırlamamaktadır. Birgül, Bahar,  için kültür merkezi açmak ister fakat Şahin bu isteği pek önemsemez..

Sedrettin, Yılmaz'a Dilan'ın mahkeme gününü söyler ve kızı öldürmesini ister. Niyazi ise, Cüneyt'e bu işleri bırakacağını söylemektedir, Cüneyt'te Niyazi'den son bir defa yardım ister. Harun'ların evine sosyal hizmetlerden yetkililer gelir. Tam bu sırada Cüneyt, Niyazi'yi hiç düşünmediği ve beklemediği bir durumun içerisine sokar...

Mahsun'dan bir müjde daha..!,benim için üzülme dizisi bitti mi?,benim için üzülme dizisi ne zaman bitiyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder