27 Nisan 2014 Pazar

Acun'un geçmişi yürek burktu...

Acun'un geçmişi yürek burktu...


Var mısın Yok musun yarışma programına ve daha bir çok program yaparak televizyonda milyonları ekrana bağlayan Acun Ilıcalı anne ve babasını aynı kazada trafik canavarının ellerine verdi.

Annesi ve babası Acun Ilıcalı'nın ilk eşinden doğan ve o sıralar henüz 10 aylık olan kızını da yanlarına alarak Bodrum'a gitmek üzere yola çıktılar.

Fakat Acun'nun babası karşıdan 190 km hızla gelen bir arabayla çarpıştı. Çarpışma anı o kadar şiddetlydi ki Ilıcalı ailesine çarpan araç infilak etti. Bu haberi abisinden öğrenen Acun ne olup bittiğni tam olarak bilmeden hastaneye gitti. Sonrasını ünlü yapımcı Acun Ilıcalı şöyle anlattı:

"Hastaneye vardık, gecenin üç buçuğu, bu işleri söylemenin bir raconu vardır, olmalıdır, hala sinirleniyorum düşününce, "İlknur Ilıcalı’yı ziyarete geldim" dedim. Adam, önündeki deftere baktı, bir sayfa açtı, sonra başka bir sayfa, kafasını bile kaldırmadan "Ölmüştür!" dedi. "Ergün Ilıcalı?" dedim, aynı aşağılık ve duygusuz ifadeyle "Ölmüştür" dedi. İçimden sadece şu geçti. "Allah’ım bu yaşadıklarım kötü bir rüya olsun." Birazdan Bakırköy’deki evde uyanayım ve diyeyim ki, "Kabusmuş çok şükür uyandım geçti.." Bir ümit bekledim ama yok, her şey gerçekti." Acun Ilıca'nın aynı arabada bulunan kızı ise bebek koltuğu sayesinde kazadan kurtuldu.

Acun Ilıcalı'nın annesi- babası ve abisi

2 yorum: